Saturday, October 24, 2015

Længe siden, hva?

Jeg elsker mine smykker – jeg elsker at skabe dem og jeg elsker at fortælle om, hvordan de bliver skabt. Og det gør jeg så på min hjemmeside castens.com, min Facebook side, der hedder Castens – Enchanted Jewellery og på Instagram, hvor min profil hedder Castensjewellery. Og så skriver jeg oven i købet også et nyhedsbrev i ny og næ.

Joh.. der er mange medier at holde styr på, og her er bloggen og Twitter altså kommet til kort. Jeg skal jo også have tid til rent faktisk at LAVE smykkerne, ikke?
 
Men altså: for et år siden deltog jeg i et TV show, der hed Klar Parat Sy og nåede hele vejen til finalen! I mellemtiden har jeg bygget butikken om fra hyggelig og huleagtig grøn (og noget mørk) til lidt mere luftig og stilfuld hvid – dog stadig med grønt og guld.



Jeg har for nyligt deltaget i min første messe (Bolig Mad Design i Forum) 


 Og så har jeg netop lanceret min første ”rigtige” kollektion FAUN, forstået på den måde, at prototyperne er bygget af mig, men at andre hænder end mine så producerer smykkerne fremover. 
http://gallericastens.dk/showit.php?rtype=c&id=416&lang=dk

Det har været sindsoprivende, både at skabe et design, som mange forhåbentligt vil synes om, finde leverandører, som kunne hjælpe mig og så få taget nogle smukke modelbilleder:

http://gallericastens.dk/gallery.php?type=c&lang=dk&id=20

 Det betyder ikke, at jeg ikke fortsat laver unikasmykker på bestilling eller som ”con amore", blot at der nu er lidt flere strenge at spille på, og at mine smykker på sigt også kan fås andre steder end i min butik i København.

No comments:

Post a Comment